tirsdag den 15. september 2009

En præsentation af bloggen...



Den korte version:
- Anime relaterede nyheder (så som se gratis anime på nettet lovlig)
- Internet relaterede nyheder
- Programmer
- Anmeldelse af spil

Den lange version:
(Dette er min præsentation af bloggen og håber nogen kommer til at læse og forstå, sammentidlig give lidt feedback, så jeg ved hvad skal jeg gøre for at I får det lidt bedre)

Denne side er i første omgang lavet, som en lille hobby om anime, og det seneste nye på nettet. Jeg vil udvidde siden med lidt mere indhold, om fx. gode programmer.
Formålet med denne side er, at I kan få en viden om de forskellige ting der sker på nettet, og at I kan få jer et godt overblik over de ting du burde bruge på nettet.
Når jeg skriver anime, vil jeg helst undgå (indtil videre) at skrive om de forskellige "conventions"/"shows" der er i Danmark, men bare skrive om ting, som anime kan relatere sig til internettet.
Såsom at se gratis anime på nettet LOVLIGT!, og ting som fan-subbing. (heriblandt aegisub).
Jeg vil også komme ind på at hjælpe jer med forskellige ting omkring sikkerhed eller internet problemer. (bare skriv en kommentar, så kan jeg hjælpe jer...), men altså selvfølgelig så kan jeg ikke det hele, men kan det meste.
Derfor har jeg også lavet forskellige videoer til hvilke programmer du skal bruge og hvilke ting du skal gøre til hvad.
Jeg vil også komme ind på anmeldelser af spil, i en mindre grad, hvor jeg laver en video med spillet, og vurdere den.
Håber I vil nyde jeres ophold her på nettet og min blog.

Igen i kan kontakte mig på:

munikiki1 (snæbela) hotmail (punktum) com
og på twitter.com/munikiki
Eller via min youtube bruger: youtube.com/commentatorboy

Disclaimer/franægtelse:
Disse ting jeg skriver er enten mit eget eller noget som allerede fandtes på nettet lovligt og gratis. De ting som skrives af andre end mig herinde er IKKE under mit ansvar.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Besøg mobildeals.dk for inspiration