torsdag den 10. september 2009

flere opdateringer her...

Bare lige en hurtig meddelelse...
For at give jer et overblik over hvor jeg er på nettet kan i se her:

youtube: youtube.com/commentatorboy
twitter: twitter.com/munikiki
snyd.dk/forum: themaster
dkneko/forum: themangaman
Mail: the_master_p (snæbel a) hotmail (punktum) com

jeg har også flere, men dem vil jeg helst holde for mig selv indtil videre... (I kan da prøve at finde dem :P)

Jeg tror at jeg værdfald bruger tiden mere herinde nu, men jeg vil selvfølgelig stadigvæk lave flere videoer på youtube. Men eftersom jeg går i skole og har lektier kan det blive lidt besværligt.
Hverfald kan i altid regne med at der kommer noget her hver uge...

og igen I kan uden at registrere jer, skrive en kommentar, (ved at klikke "kommentar" under den pågældende post).

see ya :D

Ingen kommentarer: