fredag den 16. oktober 2009

aegisub, en ny sensation inden for undertekster/karaoke producering + en hjemmeside

Mens jeg lider i mine lektier, nyder jeg min programmerings læring indenfor Lua programmerings sproget. Jeg synes det er virkelig godt lavet. Programmet er lavet sammen med en dansker. Gennem en spækket internet univers og kommunikation, har det været muligt at skabe et rigtig godt samarbejde til at skabe sådan et godt program.
http://blog.aegisub.net/
Som i nok har opdaget så har jeg lavet en video om hvordan man lægger undertekster med programmet.


Jeg bruger meget lang tid på at lære dette program at kende. Derfor vil jeg prøve at lære dette program at kende så i kan lære at bruge det. Jeg kan bare godt lide programmering, og at lære andre. Derfor efter bare 5 år -_- så har jeg været gennem uddannelsessystemmet også kan jeg kalde mig selv en programmør. Deraf kan jeg så arbejde sammen med andre så I og alle andre kan få open-source programmer til ingen penge.
Ah... ja internettet er virkelig smuk og skøn.


Edit:
Her er lige hjemmesiden til et rigtig gode eksempler på hvad man kan bruge aegisub til.
http://www.animereactor.dk/kara/

Ingen kommentarer: