søndag den 28. marts 2010

Lockerz.com : hva´ fa´n?

Ok nu om dage bruger mange en tjeneste kaldet "lockerz.com".
og derinde kan man optjene point og få ting. (uden at give oplysninger andet end adresse).
Jeg kender ikke så meget til det, og mange vil bare invitere hinanden og er helt opslugt af det. Jeg har set et par youtube videoer hvor de åbner de ting de har fået, og jeg ved ikke om jeg skulle stole på sådan noget eller ej.
Selv en af mine venner har en lockerz. Jeg stoler ikke på sådanne sider, men jeg vil lade jer om at bestemme det :D.
Jeg synes bare at det her er blevet lidt for overvurderet.

1. Få en invitation,
2. login, spil spil, udfør skemaer osv. og optjen point.
3. få gratis ting ud af pointene.

Er det bare mig eller lyder det ikke lidt "for godt til at være sandt?".

Men jeg vil råde jer til at tænke jer om inden i gør sådan noget her

Ingen kommentarer: