fredag den 7. maj 2010

Alting til ingen verdens nytte? (Min filosofi)

Hm... ja.... jeg ved ikke om der kommer nogle herinde.
Min formål med det her er at give jer et indblik i hvorfor jeg gør sådan noget her.
Alle de videoer, alle de sjove, meningsløse, underlig, og masser af lærrige videoer er til for kun 1 grund.
Gratis!
Alt skal være gratis.
Gratis programmer er det allervigtigste.
Før i tiden, ville jeg skrive blogs omkring dette. Det virkede ikke. Så lavede jeg videoer. Det virkede heller ikke. Nu laver jeg sjove videoer og det virker åbenbart, dog kun i mit område.
Mit mål med videoerne var at de skulle gøre opmærksom på gratis ting på nettet.
I skulle benytte jer af de mange ting jeg ligger ud på nettet. Især dem som omhandler gratis ting.
Jeg synes at internettet tager mange ting forgivet.
De køber programmer som kan fås gratis.
De bliver bannet fra youtube brugere pga. de bruger ulovlig musik
Man er nød til at være en pirat og downloade ulovlige ting før man bliver tilfreds.
Men for at kæmpe imod alt dette er "gratis det nye sort".
Opensoruce, free programs, ikke trails. Det er hvad jeg går efter på internettet, og jeg håber at I vil hjælpe mig med at videre give denne besked:

http://www.dr.dk/DR1/penge/2008/10/29103712.htm

Her viser DR penge et program hvor fantastisk gratis og opensource er. Jeg håber I vil se den :D
God weekend herfra.

Ingen kommentarer: