fredag den 13. august 2010

Tak til jer alle :)

Ok, jeg prøvede mig frem til nogle andre design muligheder men jeg fik nogle negative kommentarer.
Og det er jeg meget tilfreds med, jeg er slet ikke sur, jeg er glad for I giver mig kritik.
Mit mål er nemlig at få så mange internet entusiaster med herind som muligt.
Jeg lavede mange videoer, for at få flere interesserede med.
Det lykkedes, men kun mine klasse kammerater og nogle andre kiggede med. Det er var faktisk egentlig ikke meningen at de skulle se.
Nu tror i sikkert at det er slut fordi det er skole osv.
Men NEJ bare rolig jeg skal nok skrive flere ting. Faktisk har jeg lavet en hel liste over ting som I HELT SIKKERT IKKE HAR SET. Så husk at kigge med nu og da.

Nå men jeg vil komme med billeder jeg lavede idag, som et lille tak, jeg vil prøve på at lave flere designs hen over tiden, så vil jeg håbe I vil synes godt om den, jeg vil nemlig prøve at få den ind på min baggrund.

Håber I vil skrive en kommentar på hvad I synes om billederne.




Ingen kommentarer: