onsdag den 4. august 2010

"Validation" smil!






Tja... Jeg smiler ikke mere end før, fordi jeg allerede smilede meget :)

Se mine venner. Dette er hvad jeg søgte efter. En af de ting, som jeg længtes efter i folk. Hver gang jeg tager i byen er der nogle folk som er nede og kede af det.
Men nogle gange når jeg tager i byen så smiler jeg, og det får også dem til at smile og forhåbentlig vil det også få andre til at smile. Og endelig, efter så mange år, så er der kommet en kortfilm med det.
Tak til dem, som lavede den.
Ah... ja, kraften i et kompliment.
Det handler bare om at være åben.
Problemet er dog, at hvis folk er åbne, så tror de at det er pinligt, og at det vil bare irritere folk, men det modbeviser dette.
Alle folk venter bare på at en eller anden, især deres ven/kæreste, kommer og siger: "Du er så sej", eller "Jeg elsker dig".

Ingen kommentarer: